Β2B ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ
Φόρμουλες
συνεργασίας

ΦΟΡΜΟΥΛΕΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ

Βασικό πακέτο συνεργασίας με Spa ξενοδοχείου

Η εταιρία Orloff προτείνει στο ξενοδοχείο την πιο κατάλληλη μάρκα spa λαμβάνοντας υπόψιν πολλούς παράγοντες όπως το room rate, την έκταση του spa και τον αριθμό δωματίων θεραπείας, καθώς και το ύφος και την φιλοσοφία του ξενοδοχείου.

Η εταιρία προτείνει ένα προϋπολογισμό που στηρίζεται σε επαγγελματικά προϊόντα για εκτέλεση θεραπειών καθώς και σε ένα στοκ προϊόντων μεταπώλησης για βιτρίνα η πωλητήριο. Η τροφοδότηση γίνεται από την αποθήκη της Αθήνας. Παράλληλα η εταιρία παρέχει κάποιες υπηρεσίες όπως την δημιουργία του spa menu, την τιμολογιακή πολιτική και φυσικά την εκπαίδευση του προσωπικού στις θεραπείες και στην πώληση των προϊόντων μεταπώλησης.

Είστε υπεύθυνοι για την ανάπτυξη μιας νέας μονάδας spa και αναζητάτε επαγγελματική υποστήριξη, προϊόντα spa διεθνούς κύρους και ειδικούς συμβούλους για να σας κατευθύνουν… χρειάζεστε την Orloff Spa Experts.

ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

Συμβουλευτικές Υπηρεσίες για στήσιμο, οργάνωση και βοήθεια στην διαχείριση μιας νέας μονάδας spa ξενοδοχείου

Πέρα από την μεθοδική και εμπεριστατωμένη εκπαίδευση σε τεχνικές μασάζ και στις θεμελιώδης αρχές για τη φροντίδα του δέρματος, η Orloff ενεργεί ως συνεργάτης, προσφέροντας συμβουλευτικές υπηρεσίες για spa ξενοδοχεία. Εφαρμόζοντας την τεχνογνωσία ετών, επιτυγχάνει την ομαλή λειτουργία των spa με τη δημιουργία μοναδικών μενού θεραπείας spa, την εποπτεία της διαδικασίας εκπαίδευσης προσωπικού και τη σύλληψη μιας προηγμένης στρατηγικής marketing:

Συμβουλευτικές Υπηρεσίες & Υπηρεσίες Διαχείρισης Spa

  • Συμβουλές για αρχιτεκτονικό σχεδιασμό του spa, ξεκινώντας από την ανάλυση μιας κάτοψης του χώρου, για βέλτιστη διαδρομή του πελάτη, και κατανομή χώρων μεταξύ υδροθεραπείας και στεγνό χώρο
  • Δημιουργία του μενού θεραπειών spa με βάση το spa concept και τον σχεδιασμό
  • Business Plan
  • Βοήθεια στελέχωσης και πρόσληψης προσωπικού, εκπαίδευση του προσωπικού στις θεραπείες
  • Εκπαίδευση της ρεσεψιόν σε διαχείριση spa -bookings, πώληση προϊόντων και υπηρεσιών
  • Pre-opening services με αποστολή Group Spa Manager της εταιρίας επι τόπου
  • Χάραξη μιας πολιτικής Spa marketing για ενοίκους και εξωτερικούς πελάτες (ντόπιους) με spa offers, λανσαρίσματα νέων προϊόντων, social media…
  • Quality control με τακτικές επισκέψεις ενός Group Spa Manager της εταιρίας και reporting
  • Καθημερινή εποπτεία του spa με hot line
  • Δημιουργία στόχων για τη βελτιστοποίηση της λειτουργίας και του κέρδους του spa
  • Business meeting μια φορά το χρόνο με ανάλυση performance με Key Performance Indicators

Οι σχέσεις εταιρίας ξενοδοχείου περιγράφονται σε μια σύμβαση τριετή συνεργασίας, το Management Assistance Contract.